Дистанційне навчання


16.05        
Математика:                               
ТЕМА: ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею, якщо частка містить нуль одиниць.           
Завдання 1044 (усно + відео)
Завдання 1045; 1046
Задача 1043- пояснення в відео.
 









Д.З на урок
Повідомте учням
Код доступу 377451
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


 Математика                                                    
Тема:Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа.ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ.                                                                                                                               При діленні іменованого числа на іменоване в частці отримуємо звичайне.                                                       При діленні іменованого числа на неіменоване в частці отримуємо іменованк № 1050(усно) Розгляньте і зверніть увагу: щоб поділити іменоване число, його потрібно звести до найменшої одиниці і потім ділити.                                                                                      №1052;1054
 Укр.мова : повторення,закріплення.    
Списати та підкреслити(фото)

 Фото




Математика: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, коли в кінці  частки є нуль.
№1037
№1038 (Усно + відео)
№1039; 1040 ---Задача на знаходження середнього арефметичного, ви будете шукати середню масу посилки. Щоб знайти середню масу посилок преба загальну масу посилок поділити на загальну кількість цих посилок. При розв’язанні цієї задачі спочатку треба кілограми перевести в грами, розв’язувати з грамами всю задачу і тільки у відповіді перевести у кілограми з грамами.
Д,З. №№1041; 1042
















Математика: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, коли частка містить нуль.
№1028;
№1029(усно), розгляньте запис усного ділення.
№1030 Розгляньте ділення,прочитайте і проаналізуйте. Покрокове пояснення можете переглянути в видео.
№1031; 1032
Д.З №№ 1034; 1035

Укр.мова За якими ознаками визначають прислівники серед інших частин мови
Вправа 346 (потрібно виписати дієслово+прислівник.
Читаєте речення,визначаєте за допомого питання дієслово і від дієслова ставите питання до прислівника.
Наприклад: Весна щедро розсипає свої різнокольорові подарунки. Весна( що робить?) РОЗСИПАЄ, а розсипає ( як?) шедро,   отже записуєте – розсипає щедро--- і так далі.
Вправа 347.  Д.З впр.349
Читання с.195-196.Рідний край, Під небом України—виразно читати.

Природознавство. Тема : Степ с.142-146,робота в зошиті.



















Математика: №1013(усно, записати тільки відповіді)
№1014; 1016; 1018; 1023; 1025; 1026.

Укр мова повторення вправи на фото.

Читання виконати в зошитах контрольну.
Робота з літературним твором (фото)

На сьогодні все! Гарного настрою, здорв’я!
До вівторка!
















Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Розв'язування задач 

 (№ 1004, с. 158) Розгляньте пояснення, як виконано ділення.
— Зробіть висновок.
№1006 подивіться відео (якщо є можливість), виконайте обчислення.
№1008
Д.З. №№ 1011;1012


Основи здоров’я Тема: Хочу,можу,треба.Воля.
С.143-144

Логіка : фото, виконати до14.05








1. Пояснення вчителя.
Перше неповне ділене 257. У частці буде 3 цифри. Щоб знайти першу цифру частки, треба 25 поділити на 4, буде 6. 6 не підходить, бо 6 помножити на 48 буде 288, а це більше, ніж 257. Візьмемо цифру 5. Вона підходить, бо 5 помножити на 48, буде 240. Віднімемо 240 від 257, буде 17.
Друге неповне ділене 172 десятки. Щоб знайти другу цифру частки, 17 поділимо на 4, буде 4.
Цифра 4 не підходить, бо 48 ∙ 4 буде 192, що більше, ніж 172.
Візьмемо цифру 3. Вона підходить, бо 48 помножити на 3, буде 144, що менше, ніж 172. Віднімемо 144 від 172, одержимо 28.
Третє неповне ділене 288. Поділимо 28 на 4, буде 7. Цифра 7 не підходить, бо 48 помножити на 7 буде 336, що більше від 288. Візьмемо цифру 6. 48 помножити на 6, буде 288. Цифру 6 дібрано правильно. Частка 536.









































Тема. Контрольна робота № 9


Мета: перевірити рівень знань учнів.
ХІД УРОКУ
Варіант I
1. Автобус їхав 2 години зі швидкістю 82 км/год. і 4 години — зі швидкістю 70 км/год. Знайти середню швидкість руху автобуса.
2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайти площу цієї ділянки.
3. Виконати дії.
4. Обчислити.
23 т 616 кг : 82
2 кг : 5 кг


Варіант II
1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню врожайність кукурудзи.
2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайти площу цієї ділянки.
3. Виконати дії.
4. Обчислити.
27 км 648 м : 96
20 м : 5 см
Додаткове завдання (для обох варіантів)
З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцикліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста?

Теплий віршик для мами
Мамо, добре, що ти є, —
Ніжне сонечко моє!
Від твоєї теплоти
Так і хочеться рости…
Найгарнішу, найдобрішу,
Я люблю тебе найбільше!
І коли дорослим стану,
Теж любить не перестану!
Бо ріднішої, ніж ти,
В цілім світі не знайти!
Добре, мамо, що ти є, —
Тепле сонечко моє! 
Як ви думаєте чому я наш урок починаю з віршика для мами?
Коли весна вибухає райдугою кольорів та пахощів, у гості приходить чудове свято — День мами.
День матері - міжнародне свято на честь матерів. У цей день прийнято вітати матерів і вагітних жінок, на відміну від Міжнародного жіночого дня, коли привітання приймають усі представниці жіночої статі. У різних країнах цей день припадає на різні дати.  
В Україні  в 2020 році відзначається 10 травня.

Тому ваше завдання з читання вивчити вірш для мами, про маму(можете вивчити цей вірш який я надіслала, можете підібрати свій)
Також давайте підготуємо подарунки для мами своїми руками. Можете виготовити листівку, аплікацію. Я зразочки та відео можу надіслати.
Покрокова інструкція по виготовленню виробу з паперу на День матері
1.     Тоновані аркуші формату А5 перегнути навпіл, як традиційну листівку-розкладачку. Кожну частину обрізати по краю ножицями таким чином, щоб вона стала схожою на чайну чашку.
2.     З червоної та жовтої кольорового паперу вирізати ножицями квіти у формі тюльпанів і ромашок.
3.     З зеленого паперу вирізати довгі смужки – це будуть стебла майбутнього квіткового букета.
4.     На зовнішню частину заготовки для листівки наклеїти такої ж форми фрагмент білого паперу. З кольорового паперу вирізати контур чайної чашки шириною в 1 сантиметр і приклеїти його поверх білого фону. З паперу такого ж кольору, як і контур, вирізати квітка і приклейте його на зовнішню частину листівки.
5.     Сформувати квіти. Для цього зелених стеблах приклеїти жовті та червоні бутони, а на місце серединки прикріпити перлову бусинку. Зібрати квіти в букети по три штуки, склеїти між собою в нижній частині стеблинок і прикріпити з допомогою клею до внутрішньої частини листівки.
6.     Тасьму нарізати на невеликі шматочки, зав'язати на бантик і приклеїти поверх стеблинок букета.
7.     На другий внутрішній стороні листівки написати своєю рукою або приклеїти вже готове гарне привітання на День матері.








Тема: Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування рівнянь (№№ 996—1003).
№ 996 порахувати усно,записати тільки відповіді
№998 розв’язати рівняння
№1000 прочитайте задачу,розгляньте і проалізуйте розв’язання на с.158.
№ 1001 виконати письмово( аналогічно до попередньої задачі)

Д.З. №№1002; 1003





Математика: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, коли в кінці  частки є нуль.
№1037
№1038 (Усно + відео)
№1039; 1040 ---Задача на знаходження середнього арефметичного, ви будете шукати середню масу посилки. Щоб знайти середню масу посилок преба загальну масу посилок поділити на загальну кількість цих посилок. При розв’язанні цієї задачі спочатку треба кілограми перевести в грами, розв’язувати з грамами всю задачу і тільки у відповіді перевести у кілограми з грамами.
Д,З. №№1041; 1042

 Математика: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, коли частка містить нуль.
№1028;
№1029(усно), розгляньте запис усного ділення.
№1030 Розгляньте ділення,прочитайте і проаналізуйте. Покрокове пояснення можете переглянути в видео.
№1031; 1032
Д.З №№ 1034; 1035

Укр.мова За якими ознаками визначають прислівники серед інших частин мови
Вправа 346 (потрібно виписати дієслово+прислівник.
Читаєте речення,визначаєте за допомого питання дієслово і від дієслова ставите питання до прислівника.
Наприклад: Весна щедро розсипає свої різнокольорові подарунки. Весна( що робить?) РОЗСИПАЄ, а розсипає ( як?) шедро,   отже записуєте – розсипає щедро--- і так далі.
Вправа 347.  Д.З впр.349
Читання с.195-196.Рідний край, Під небом України—виразно читати.

Природознавство. Тема : Степ с.142-146,робота в зошиті.



 Математика: №1013(усно, записати тільки відповіді)
№1014; 1016; 1018; 1023; 1025; 1026.

Укр мова повторення вправи на фото.

Читання виконати в зошитах контрольну.
Робота з літературним твором (фото)

На сьогодні все! Гарного настрою, здорв’я!
До вівторка!


Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Розв'язування задач 

 (№ 1004, с. 158) Розгляньте пояснення, як виконано ділення.
— Зробіть висновок.
№1006 подивіться відео (якщо є можливість), виконайте обчислення.
№1008
Д.З. №№ 1011;1012


Основи здоров’я Тема: Хочу,можу,треба.Воля.
С.143-144

Логіка : фото, виконати до14.05

 1. Пояснення вчителя.
Перше неповне ділене 257. У частці буде 3 цифри. Щоб знайти першу цифру частки, треба 25 поділити на 4, буде 6. 6 не підходить, бо 6 помножити на 48 буде 288, а це більше, ніж 257. Візьмемо цифру 5. Вона підходить, бо 5 помножити на 48, буде 240. Віднімемо 240 від 257, буде 17.
Друге неповне ділене 172 десятки. Щоб знайти другу цифру частки, 17 поділимо на 4, буде 4.
Цифра 4 не підходить, бо 48 ∙ 4 буде 192, що більше, ніж 172.
Візьмемо цифру 3. Вона підходить, бо 48 помножити на 3, буде 144, що менше, ніж 172. Віднімемо 144 від 172, одержимо 28.
Третє неповне ділене 288. Поділимо 28 на 4, буде 7. Цифра 7 не підходить, бо 48 помножити на 7 буде 336, що більше від 288. Візьмемо цифру 6. 48 помножити на 6, буде 288. Цифру 6 дібрано правильно. Частка 536.

 Тема. Контрольна робота № 9


Мета: перевірити рівень знань учнів.
ХІД УРОКУ
Варіант I
1. Автобус їхав 2 години зі швидкістю 82 км/год. і 4 години — зі швидкістю 70 км/год. Знайти середню швидкість руху автобуса.
2. Периметр прямокутної ділянки 268 м, а її ширина — 52 м. Знайти площу цієї ділянки.
3. Виконати дії.
4. Обчислити.
23 т 616 кг : 82
2 кг : 5 кг


Варіант II
1. З кожного із 28 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 2 га — по 53 ц. Знайти середню врожайність кукурудзи.
2. Периметр прямокутної ділянки 286 м, а її довжина — 82 м. Знайти площу цієї ділянки.
3. Виконати дії.
4. Обчислити.
27 км 648 м : 96
20 м : 5 см
Додаткове завдання (для обох варіантів)
З одного міста до другого, відстань між якими 144 км, виїхав мотоцикліст зі швидкістю 48 км/год. Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год. Яка середня швидкість мотоцикліста?

Теплий віршик для мами
Мамо, добре, що ти є, —
Ніжне сонечко моє!
Від твоєї теплоти
Так і хочеться рости…
Найгарнішу, найдобрішу,
Я люблю тебе найбільше!
І коли дорослим стану,
Теж любить не перестану!
Бо ріднішої, ніж ти,
В цілім світі не знайти!
Добре, мамо, що ти є, —
Тепле сонечко моє! 
Як ви думаєте чому я наш урок починаю з віршика для мами?
Коли весна вибухає райдугою кольорів та пахощів, у гості приходить чудове свято — День мами.
День матері - міжнародне свято на честь матерів. У цей день прийнято вітати матерів і вагітних жінок, на відміну від Міжнародного жіночого дня, коли привітання приймають усі представниці жіночої статі. У різних країнах цей день припадає на різні дати.  
В Україні  в 2020 році відзначається 10 травня.

Тому ваше завдання з читання вивчити вірш для мами, про маму(можете вивчити цей вірш який я надіслала, можете підібрати свій)
Також давайте підготуємо подарунки для мами своїми руками. Можете виготовити листівку, аплікацію. Я зразочки та відео можу надіслати.
Покрокова інструкція по виготовленню виробу з паперу на День матері
1.     Тоновані аркуші формату А5 перегнути навпіл, як традиційну листівку-розкладачку. Кожну частину обрізати по краю ножицями таким чином, щоб вона стала схожою на чайну чашку.
2.     З червоної та жовтої кольорового паперу вирізати ножицями квіти у формі тюльпанів і ромашок.
3.     З зеленого паперу вирізати довгі смужки – це будуть стебла майбутнього квіткового букета.
4.     На зовнішню частину заготовки для листівки наклеїти такої ж форми фрагмент білого паперу. З кольорового паперу вирізати контур чайної чашки шириною в 1 сантиметр і приклеїти його поверх білого фону. З паперу такого ж кольору, як і контур, вирізати квітка і приклейте його на зовнішню частину листівки.
5.     Сформувати квіти. Для цього зелених стеблах приклеїти жовті та червоні бутони, а на місце серединки прикріпити перлову бусинку. Зібрати квіти в букети по три штуки, склеїти між собою в нижній частині стеблинок і прикріпити з допомогою клею до внутрішньої частини листівки.
6.     Тасьму нарізати на невеликі шматочки, зав'язати на бантик і приклеїти поверх стеблинок букета.
7.     На другий внутрішній стороні листівки написати своєю рукою або приклеїти вже готове гарне привітання на День матері.




 Тема: Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування рівнянь (№№ 996—1003).
№ 996 порахувати усно,записати тільки відповіді
№998 розв’язати рівняння
№1000 прочитайте задачу,розгляньте і проалізуйте розв’язання на с.158.
№ 1001 виконати письмово( аналогічно до попередньої задачі)

Д.З. №№1002; 1003





21.04

Починаємо урок математики:№ 936 розгляньте як правильно записувати приклади при письмовому множенні,зверніть увагу як записаний  перший приклад, а потім другий(перший множник якого закінчуєть  0 )
 №№ 937;938 та 935.  Д.З 941; 940
 Зверніть увагу!
При письмовому множенні багатоцифрового числа множники розміщують так, щоб одиниці були записані під одиницями. Множення розпочинають з одиниць. При множенні на десятки цифри другого неповного добутку починають записувати під десятками. Останньою дією знаходять суму неповних добутків.
 План розв’язування задачі 935
1) На скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт, ніж другий?

2) Яка швидкість вертольотів?
3) Скільки годин був у польоті перший вертоліт?

4) Скільки годин був у польоті другий вертоліт?
 Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  22 квітня 11:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 789294
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Дієслово – це частина мови, що означає

а)
ознаку предмета.
 б)
дію предмета;
 в)
назву предмета;
2.
Дієслово у реченні здебільшого буває
а)другорядним членом.     б)присудком;          в)підметом;
3.
Визнач рядок, в словах яких не пишеться окремо

а)
(не)года, (не)довіра, (не)встала;
 б)
(не)пливе, (не)щодавно, (не)подалік

 в)
(не)знайшла, (не)прийшов, (не)зібрала;
4.
Слова-синоніми ГОВОРИТИ                 

а)
Весели́тися, трiумфувати
 б)
Промовляти, розмовляти

 в)
Мчати, нестися

5.
Знайди слова-синоніми РАДІТИ
а)
Промовляти, розмовляти
 б)
Мчати, нестися
 в)
Весели́тися, трiумфувати
6.
Знайди слова-синоніми БІГТИ
а)
Мчати, нестися

 б)
Промовляти, розмовляти
 в)
Весели́тися, трiумфувати
7.
Вибери речення, в якому дієслово вжито в переносному значенні


а)
Маленька дівчинка весело співає пісню.
 б)
Весняний струмочок весело співає пісню

 в)
Хор хлопчиків весело співає пісню.
8.
Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання
а)
Що робить? Що зробить?

 б)
Що робив? Що зробив?

 в)
Що робити? Що зробити?

9.
У якому рядку дія спрямована на самого виконавця?


а)
збираюся, раджуся, вітаюся.

 б)
смійся, вивчаю, бажає;
 в)
Узуваюся, мию, зустрічай;

10.
Знайдіть речення з однорідними присудкам
а)
Талановитими людьми стають лише у праці.

 б)
Сій овес в кожусі, жито в брилі.

 в)
Знання багато місця не займає і в житті допомагає.

11.
Визнач рядок, у якому дієслова стоять у минулому часі

а)
палають, пожнеш, мовчимо.

 б)
відвіз, зробив, поснідав;
 в)
носитиму, зацвіла, придумаєте
12.
Знайди дієслова третьої особи множини майбутнього часу
а)
попросите, проситимете, будете просити.
 б)
попросять, проситимуть, будуть просити;
 в)
попросимо, проситимемо, будемо просити;
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  23 квітня 11:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 938631
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
    
З якими країнами межує Україна?
а)
Англія
 б)
Білорусь
 в)
Франція
 г)
Румунія
 д)
Молдова
 е)
Німеччина
 є)
Польща
2.
Які моря омивають територію України?
а)
Червоне й Чорне                             
 б)
Азовське й Жовте 
 в)
Чорне й Біле                     
 г)
Чорне й Азовське
3.
. Оберіть з поданого переліку озера України.
а)
Дніпро                  
 б)
Ялпуг 
 в)
Сіверський Донець 
 г)
  Синевир

 д)
   Світязь
 е)
Байкал
 є)
Сиваш
4.
З чого складається горб?
а)
З підошви, схилу, вершини.
 б)
  З підніжжя, схилу, височини.
 в)
З низовини, крутого схилу, верхівки.
5.
Оберіть помилкові твердження.
а)
Основними формами земної поверхні є рівнини та гори.
 б)
На карті зеленим кольором позначені височини,  жовтим – рівнини, коричневим – гори.
 в)
Рівнини поділяються на височини і низовини.
 г)
Середні гори понад  2000м.
 д)
Найвища вершина Карпат - гора Роман-Кош.
6.
Оберіть паливні корисні копалини.
а)
Пісок  

 б)
Торф

 в)
Залізна руда 
 г)
   Кам’яне  вугілля

 д)
  Природний газ  
 е)
  Вапняк

 є)
  Нафта
7.
До якої групи корисних копалин належать глина, гіпс, пісок, мармур?
а)
Рудні         

 б)
Паливні        
 в)
  Будівельні

8.
Невеликі та прісноводні озера поступово заростають трав’янистими рослинами і перетворюються в…
а)
ставки 
 б)
 болота
 в)
 канали

9.
Оберіть правильні твердження.
а)
Витік – місце, де річка бере початок.
 б)
Заглибину, в якій тече річка, називають гирлом.
 в)
Місце, де річка впадає в море, озеро називають руслом.
 г)
Дніпро – найбільша в країні й третя за величиною річка в Європі.

 д)
Гірські річки характерні для Кримських гір. Це, наприклад Тиса, Прут.
 е)
Найбільшою низовиною України є Українське Полісся.

10.
Виберіть хибні твердження:
а)
Україна розташована в Південній півкулі.

 б)
На території України розташовані гірські масиви Криму і Карпат.
 в)
На півночі Україну омивають холодні води Чорного й Азовського морів.

 г)
Україна – найбільша за площею з країн, що повністю знаходяться в Європі.
 д)
До природних водойм України належать канали, річки, озера, ставки, моря, болота.

11.
Оберіть правильні твердження:
а)
У воді Чорного моря на глибині понад 200м кисень відсутній, тварини і рослини там жити не можуть.
 б)
У водах Чорного моря мешкають акула катран, морський коник, риба-голка.
 в)
На узбережжі Чорного моря знаходиться Казантипський природний заповідник.

 г)
Середня глибина Азовського моря – 8м, а найбільша – лише 14м.
 д)
Найменші острови Азовського моря – Піщані,  Бирючий і Черепаха.

12.
Що таке ґрунт?
а)
Ґрунт — це верхній родючий шар землі, на якому ростуть або можуть рости рослини. 
 б)
Ґрунт — це нижній родючий шар землі, на якому ростуть або можуть рости рослини.
 в)
 Ґрунт — це верхній родючий шар землі, на якому нічого не росте.
13.
Які ґрунти найбільш поширені в Україні?
а)
Чорноземні
 б)
Солончаки      
 в)
Сірі лісові 
 г)
Глинисті     
 д)
Підзолисті 
 е)
Піщані
14.
Ґрунти, які утворюються там, де росте багато трав′ янистих рослин і чагарників, достатньо тепла і випадає невелика кількість опадів називають
а)
підзолисті ґрунти 
 б)
сірі лісові ґрунти
 в)
чорноземні ґрунти
15.
Яке значення ґрунтів?
а)
Середовище існування тварин.
 б)
Випромінює світло й тепло.
 в)
Поживні речовини для рослин.
 г)
Вирощування культурних рослин.
16.
Що людина робить для збереження й поліпшення ґрунтів?
а)
Постійне використання отрутохімікатів.
 б)
Насадження лісосмуг.
 в)
Розпушення, зволоження.

 г)
Спалювання весною сухої трави.
 д)
Спорудження зрошувальних систем.
22.04
 Фото
 Українська мова.                      

   
 Тема. Поняття про прислівник як частину мови. Незмінність — основна ознака прислівників. 
Прочитайте слова в дужках, поставте до них запитання. (Щодня, щоденно, щогодини, восени, попереду, щотижня, всередині, посередині, влітку, улітку, взимку, узимку, спочатку.)
— Чи схожі ці запитання до запитання іменника, прикметника чи дієслова?     (Ні.)
— Спробуйте одне із цих слів змінити.      (Не змінюється.)
Висновок. Слова, які не змінюються ні за відмінками, ні за особами, ні за числами, — це окрема незмінна частина мови.
 — Якщо хочете знати назву цієї частини мови, розгадайте шараду.
2. Шарада.
— Назва цієї частини мови має той же корінь, що й іменник слово, префікс — в слова прийменник, а суфікс — що в словах іменник, прийменник, займенник.
 — Сьогодні ми починаємо вивчати нову самостійну частину мови — прислівник.
1. Ознайомтесь з правилом (с. 165).
 2. Каліграфічна хвилинка.
Ш Ш Ш Ш ш ш ш ш
Шп шп шп ту ту ту шпак шпак
Плаче шпак уранці після зливи,
де шумлять на греблі явори,
що шпаківню вітер чорногривий
перекинув денцем догори.
— Підкресліть прислівники. Знайдіть слова, з якими прислівники пов’язані в реченні. Поставте питання від цього слова до прислівника.(усно)
3. Вправа 323 (виконується усно).
 4.«Доберіть прислівники».
говорити (як?) —
дивитися (як) —
іти (як? куди? коли?) —
5. Творча вправа.
— Від поданих дієслів утворіть прислівники.
Сміється — смішно
Веселиться — 
Радіє —
Сумує —
Хитрує —
Мудрує — 
 Домашнє завдання С. 166 — правило, вправа 325.

Літературне читання с.185. Завдання виконайте в зошиті з читання.

23.04
Математика

МНОЖЕННЯ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ

1.— Визначте, яке ділення можна виконати, а яке — ні.
5 км : 4 м
21 735 : 7 м
9 м 52 см : 8
25 т 500 кг : 15 м
Щоб обчислити приклад 5 км : 4 м, потрібно зобразити ділене й дільник в однакових одиницях — у метрах. Тоді вийде такий приклад: 5000 м поділити на 4 м. У результаті отримаємо неіменоване число.
Приклад 21 735 : 7 м обчислити не можемо, адже неіменоване число на іменоване ділити не можна.
У прикладі 9 м 52 см : 8 ділення виконати можна. Однак спершу потрібно 9 м 52 см виразити в сантиметрах. Це буде 952 см.
Приклад 25 т 500 кг : 15 м — таке ділення виконувати не можна, тому що іменовані числа означають зовсім різні величини. 25 т 500 кг — це одиниці маси, а 15 м — це одиниці довжини.

2.— Виконайте обчислення (усно) № 942 (с. 150).

3.— Розгляньте обчислення (№ 943, с. 150). Поясніть, як помножили іменоване число на двоцифрове.
Зробіть висновок.
42 ц 65 кг ∙ 28 = 1194 ц 20 кг
Висновок. При множенні складені іменовані числа замінюють простими.
У відповіді просте іменоване число замінюють складеним.

4. Обчислення виразів, спираючись на пояснення — № 944

5.Задача 945

Вантажність самоскидів
К-сть рейсів
Маса цементу
I шофер
II шофер
однакова
?, на 2 більше                  ?       
?
560 ц                   490 ц


Вантажність самоскидів
К-сть рейсів
Маса цементу
I шофер
II шофер
однакова
16
14
?, на 70 ц більше   ?                      

Д.З № 948;949

Основи здоров'я  с.129 - 134

Природознавство с.132-134  Природні зони України 

 Д,З робота в зошиті за темою.
Логіка
1. У Петрика друзі або русяві, або носять окуляри. 
Дай відповідь на запитання: 
а)  Чи може бути друг русявий і не носити окуляри? 
б) Чи може бути друг чорнявий і носити окуляри? 
в) Чи може бути друг білявий і не носити окуляри? 
г) Чи може бути друг русявий і носити окуляри?

 2.Намалюй фігуру за командами. Починай від точки старту по лініях клітинок.
 Команди: 1 клітинка навскіс праворуч-униз, подвійна - 1 клітинка праворуч і 3 вгору, подвійна - 2 клітинки ліворуч і 1 вгору, 3 клітинки праворуч, 1 клітинка вгору, подвійна - 3 клітинки ліворуч і 2 вгору, 1 клітинка вгору, 1 клітинка навскіс ліворуч-униз, 1 клітинка вгору, 1 клітинка ліворуч, 1 клітинка вниз, 1 клітинка ліворуч, 1 клітинка вниз, 1 клітинка ліворуч, 2 клітинки навскіс праворуч-униз, 6 клітинок ліворуч, 3 клітинки навскіс ліворуч-униз, подвійна- З клітинки праворуч і 2 вгору, подвійна - 2 клітинки вниз і 1 ліворуч, подвійна-клітинки ліворуч і 1 вниз, 2 клітинки вниз, 2 клітинки праворуч, 1 клітинка вгору, 1 клітинка ліворуч, 1 клітинка вгору, 1 клітинка праворуч, подвійна-клітинка праворуч і 2 вниз, 2 клітинки праворуч, 1 клітинка вгору, 1 клітинка ліворуч, 1 клітинка навскіс ліворуч-угору, подвійна - 1 клітинка вгору і праворуч, 1 клітинка навскіс праворуч-униз, 2 клітинки вниз, 2 клітинки праворуч, 1 клітинка вгору, 1 клітинка ліворуч, 1 клітинка вгору, 1 клітинка праворуч, 2 клітинки навскіс праворуч-униз, 2 клітинки праворуч, 1 клітинка вгору, 2 клітинки ліворуч, 3'клітинки вгору, подвійна - 1 клітинка ліворуч і 2 вниз, 3 клітинки вгору, 1 клітинка ліворуч, 1 клітинка вгору.

















































































































































































































































































24.04
Українська мова
Тема. Спостереження за роллю прислівників-синонімів у мовленні. 
 Перегляньте відео урок.
Після перегляду виконайте: 

1. Каліграфічна хвилинка.
Б Б Бб бр уб бе бі
Біля будинку берізки стояли,
вранці ясне сонечко зустрічали.
Ви ростіть, берізки, виростайте,
рідну землю нашу прикрашайте.
— Знайдіть слово, вжите в переносному значенні.
— Пригадайте, що ви знаєте про звертання. Знайдіть у вірші речення із звертанням.
— Яким за метою висловлювання та інтонацією є речення із звертанням?
— Назвіть у вірші прислівник. Підберіть якнайбільше синонімів до прислівника вранці (за словником).

2. Виконання вправи (вправи 326).
Вправа виконується послідовно за всіма завданнями вправи.

3. Творче списування.

— Замініть подані сполучення слів одним словом — прислівником. З одним із прислівників (на вибір) складіть речення.
• Перший раз брати участь у конкурсі — ...
• Переганяти один одного під час бігу — ...
• Повертатися додому, як обіцяв — ...
• Якщо не знаєш дороги — ...
• Повідомити про щось раніше зазначеного часу — ...
Слова дня довідок: наввипередки, вчасно, наздогад, заздалегідь, вперше.
4. Д.з. С. 167, вправа 328. 



















Математика

№№ 807;808(усно)809;812;813;

815(усно)816

  1. Яке з чисел найбільше?
          А 209 456      Б 209 450       В 294 056
  1. 1/8 числа 144 доорівнює
                 А 13           Б 18           В 23
  1. Яке число є добутком чисел 406 і 30?
А 1280          Б 12 180          В 121 800
  1. Визнач порядок дій і розв’яжи вираз 
            8100 – (132 ∙ 4 +452)
  1. Встанови відповідність за допомогою стрілок
          5км 600м – 3км 800м   ∎                4200м
        2км 700м + 1км 500м     ∎                2970м
        6км 30м – 3км 60м         ∎           ∎  1800м
  1. Дай коротку відповідь
Автомобіль виїхав із села о 8год 30хв ранку і приїхав у місто 0 14год 20хв того ж дня. Скільки часу перебував автомобіль у дорозі?
  1. Задача
Відстань між двома пристанями – 204 км. Катер долає її за 6 годин. За скільки годин пройде цю відстань буксир, якщо його швидкість на 22 км/год менша, ніж швидкість катера?


Укр. мова
Впр.:296(усно);297;295.










Математика
 1. Яке  значення  має вираз 480 · 600?
А) 288000
Б) 28800
В) 284000

2. Який компонент  дії пропущено в рівності   20230 : = 70?   
А) 289
Б) 189
В) 290

      3. Яке  значення  має вираз 1956 · а, якщо а = 82?
А) 160392
Б) 160398
В) 150392
     4. Знайди значення виразу
(4000 - 3292)· 45 : 30

   5. Розв'яжи рівняння
х+ 26320 : 56 = 940
 6. Розв'яжи задачу
Два автобуси виїхали одночасно з одного автовокзалу в протилежних напрямках і зупинилися на деяких станціях через 2 год. Яка відстань між цими станціями, якщо перший автобус їхав зі швидкістю 85 км/год, а другий – зі швидкістю 70 км/год?
Українська мова
1.Заповни таблицю
Автор твору
Назва твору
Головний персонаж
Другорядні персонажі
















2.Визнач і запиши головну думку твору «День народження»

3.Знайди і підкресли словосполучення слів, яке пояснює значення вжитого вислову «попадали з ніг».
Вирішили відпочити, спотикнулися і впали, дуже втомилися, ледве пересувалися.
4.Підкресли в поданому реченні дієслово, ужите в переносному значенні.
Маринин однокласник Дмитро напустив на себе таємничого вигляду й дістав із кишені кілька довгастих барвистих паличок, схожих на олівці із «хвостиками».
5.Дай пораду Дмитрикові одним реченням зі звертанням. Запиши це речення.
6.Спиши речення. Постав слова, що в дужках, у правильній формі.
Аж ось до( кімната) (увійти) Маринина мама з (величезний) (шоколадний) (торт).
7.Який висновок ти зробив/зробила для себе, прочитавши твір Оксани Радушинської 

«День народження»? Напиши про це текст (3-4 речення)



16.03 2020
Українська мова
       
 Подивіться відео,опрацюйте ст.147-149.Вправи: 290(усно);291;(в робочих зошитах), а в окремому тест:

  Тема « Дієслово»
1)Вибери рядок з дієсловами  неозначеної форми.
     А)сидіти, малює, сказав
    Б)малювати, написати, пробігти
     В)писати, сидіти,стоїть
2)До дієслів минулого часу відносяться:
    А)сказав, виконує, посадила
     Б)зварила, малюватиме, розфарбував
      В)згадала, прибіг, виконала
3)Дієслово – це 
     А)частина слова
      Б)частина мови, яка називає предмет
      В) частина мови, яка вказує на дію предмета
4)Дієслово 1 особи  множини – це
    А)малюємо        Б)малюєш В)малюють
5)Випиши дієслова теп. часу, 2 особи однини:
Пишеш, сказав, захистила, розв’язуєш, сидиш, вивче.
6)З неозначеної форми дієслова утвори форму дієслова майб. часу, 3 особи мн.
Читати -                  , казати - , малювати –          .
7)Утвори всі особові форми дієслів минулого часу від слова «писати».
8)Склади розповідь на тему « Прийшла  весна»( 4 – 5 речень)
Математика (в зошитах для контр.робіт)
1.Задача.
Два автобуси виїхали одночасно з з різних міст назустріч один одному й через 2 год зустрілися на деякій станції. Яка відстань між містами, якщо перший автобус їхав зі швидкістю 75 км/год, а другий – зі швидкістю 80 км/год?

2. Обчислити письмово.
736 : 8          2 625 : 3                9 224 : 4
624 : 8           2 736 : 6              7 347 : 3

3. Із чисел 2, 6, 10, 18 вибрати такі значення х, за яких нерівність буде правильною.
                            180 : х < 50

4. Обчислити
2 т 035 кг : 5 кг                      54 ц 36 кг : 6.

5. Виконати дії.
101 000 - (50 442 : 6 + 27 694)
17.03.20( буде)




3 коментарі: