Методика роботи зі складовою
таблицею «Приголосний-голосний»
• Читання зліва – направо: ма мо му…; на но ну…
• Справа – наліво: мі ми ме…; нє ню ня…
• Згори – вниз (їдемо ліфтом униз): ма на са…; мо но со…
• Знизу – вгору (їдемо ліфтом угору): фа ща ґа…; фо що ґо…
• Ланцюжком униз: ма мо му…; нє ню ня; са со су…; лє лю ля…
• Ланцюжком угору: фі фи фе…; ща що щу…; ґі ґи ґе…; ха хо ху…
• Вибіркове читання. Показую склад, букву (ма ли на, бі л ка), учень читає вголос, якщо діти почули, що утворилось слово, хором називають його (малина, білка).
• Гра «Вовк та заєць».
Беруть участь двоє учнів. Перший - «Заєць», починає читати, другий - «Вовк», читає те саме з самого початку, але вступає після того, як перший опанує два або три склади, й намагається догнати Зайця. Всі учні слідкують. Якщо Вовк зрівнявся у читанні з Зайцем, говорять: «Наздогнав!»; якщо ні: «Спритний Зайчик!»
• Гра «Блискавка» (працюємо у русі).
Проводиться фронтально або по рядах, групах, парах. Учні за командою: «Блискавка!» якомога швидше читають певний рядок. Діти, які прочитали заданий рядок або рядки, миттю встають.
Немає коментарів:
Дописати коментар